Ce fel de persoane participa la evenimente?
Dorim sa ne inconjuram de persoane cu bun-simt, care doresc sa socializeze, sa isi faca noi cunostinte si sa petreaca timp de calitate, printre oameni de calitate.
Programele noastre pun accent pe socializare si pe ideea de a petrece un timp placut in compania unor oameni frumosi. Nu se axeaza pe efort fizic intens, asadar nu trebuie sa va faceti griji in privinta conditiei fizice!
Cand aflu ultimele detalii despre evenimentul la care voi participa?
Ultimele detalii despre eveniment se posteaza in grupul de pe Facebook (creat special pentru programul respectiv), cu aproximativ o saptamana inainte de data plecarii.
Cu cat timp inainte pot anula rezervarea, in situatia in care am achitat un avans?
In cazul in care ai achitat si nu mai poti participa la eveniment, conform Contractului, ai urmatoarele variante:
- Iti poti exercita dreptul de retragere, de care poti beneficia după cum urmează:
- la excursiile fără cazare, cu minim 14 zile calendaristice înainte de data plecării;
- la excursiile care implica minim o noapte de cazare, se pot face anulari cu minim 30 de zile calendaristice înainte de data plecării.
Dreptul de retragere trebuie să fie exprimat neechivoc, cu informarea Agentiei prin e-mail. In acest caz vei primi banii in maximum 10 zile de la data la care ne-ai informat;
- Poti cesiona contractul unei terte persoane care indeplineste toate conditiile aplicabile serviciilor de calatorie contractatate, cu obligatia de a anunta Agentia prin e-mail, cu cel putin 3 zile inaintea datei de plecare.
În cazul în care dreptul de retragere este exercitat cu mai puțin de 14 zile calendaristice înainte de data plecării, în cazul excursiilor fără cazare, sau cu mai puțin de 30 de zile calendaristice înainte de data plecării, în cazul excursiilor cu cazare, sumele de bani achitate către Agenție nu se returnează și nu pot fi folosite pentru alte evenimente.
Cum pot achita pentru evenimentul la care particip?
- Prin transfer bancar: ordin de plata (OP) sau Internet Banking;
- Plata cu numerar la orice sucursala Banca Transilvania, fara comision.
Cum anulez o rezervare in cazul in care nu am facut inca plata?
Comanda se considera confirmata doar in momentul in care s-a facut dovada platii si a fost semnat draftul contractului cu turistul. In cazul in care plata nu a fost efectuata si nu a fost semnat contractul, se trimite un e-mail catre agentie prin care se solicita anularea.
Ce se intampla daca se amana sau se anuleaza evenimentul
In cazul in care se amana sau se anuleaza un anumit eveniment din orice motive, exista urmatoarele posibilitati de alocare a sumei achitate:
- In cazul amanarii evenimentului pentru o alta perioada, suma achitata se poate aloca aceluiasi eveniment care va avea loc la o data diferita. La solicitarea turistului, banii se pot returna in contul acestuia, in maxim zile de la comunicarea contului bancar, in cazul in care turistul nu poate participa la acea data viitoare
- Contravaloarea achitata se poate folosi si pentru achizitionarea altor evenimente. La solicitarea turistului, banii se pot returna in contul acestuia, in maxim zile de la comunicarea contului bancar.